dinsdag 31 december 2013

deze week zag ik - 2013

in navolging van liene
doe ik ook een
'dit jaar zag ik'

voor elke maand een foto





januari
hippe broer en schone zus op bezoek
en wat is er leuker dan samen spelletjes
op de Iphone?



februari
hulpverlenende oom op bezoek
met afghaanse kleren!

maart
met liefste vrienden
in het tropenmuseum
nu het nog kon!
muziek maken, dansen, rondkijken!


april
kroningsdag!
met onze allergrootste oranjefan
die ongeveer 12 achter de TV heeft doorgebracht ;-)


mei
het allerleukste feestje
met de allerliefste man
en de allertofste mensen
omdat we alle 12,5 jaar hadden volgemaakt!


juni
#womenforsyria
een paar dagen in jordanië
om gevluchte vrouwen en kinderen te bezoeken
hun desolate toestand laat me niet los...



de zon en een kiezelstrandje aan de waddenzee
en een picknick
alles voor een heerlijke zondagavond


dat je langs het sneekermeer rijdt
uitstapt
en in je onderbroek gaat zwemmen...


als je 6 bent
en hebt ontdekt
dat je helemaal in een boek kunt onderduiken...


oktober
na een artikel in thuis
maakten we van een boswandeling
een picknick
in de kou
met warme choco én pannenkoeken!


november
eindelijk dan
het moeder-dochter uitje
in utrecht
bij hippe broer en schone zus



december
trots op pianospel
van christi
bij uitvoering van muziekles
'stille nacht' in quatre mains




5 opmerkingen:

  1. Wat een mooie foto's! Wauw muziek maken in het Tropenmuseum. En wat een ervaring zeg … Jordanië. Hihi bij deze nog gefeliciteerd met jullie koperen huwelijk. Wij maken dit jaar 12,5 vol. Ik kan niet geloven hoe snel die jaren zijn gegaan! Voor jullie een heel goed 2014 en een fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Genoten van je blog dit jaar. Al reageerde ik niet steeds; ik was je trouwe meelezer en sommige dingen raakten me. ( zoals Syrië en je kerstblijdschap). Lieve groet en een fijne oudejaarsavond!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig goed-genoeg-en-nog-beter-nicht! Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Juni is dan wel iets wat je niet los laat, begrijpelijk maar wel een ontzettende mooie foto.
    Veel vrolijkheid is te zien zo door het jaar heen.

    Een fijne oudejaarsavond en alles wat wenselijk is voor 2014.

    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen