vrijdag 21 februari 2014

weekend wensen 17


dit weekend wens ik je toe...

vriendschap!

een vriendin voor elke dag
om de dingen van de dag te delen
een vriend van af en toe
om diepe gesprekken mee te voeren
vrienden van lang geleden
zo vertrouwd en veilig
of nieuwe vrienden
en het geluksgevoel van herkenning

vrienden om te delen
met je geliefde
met je gezin
en vrienden voor jou alleen

vrolijke vrienden
om het leven mee te vieren
en vrienden die door durven vragen
ook als het niet eenvoudig is

ik leef op van mensen om me heen

en wie niet? 

ik wens je dus toe

dat je vriendschap ervaart

dat het je lukt om te delen

en om te vertrouwen
en om te genieten! 



* * *

om te lezen en te herlezen: gedicht van dietrich bonhoeffer
om te kijken: deze foto's van volstrekte vreemden die poseren alsof ze elkaar kennen
om te watertanden: deze poster vind ik dus echt geweldig leuk...
om te verven: heb jij niet nog een letterbak? ziet dit er niet geweldig uit?
om te knutselen: ik blijf strijkkralen maar leuk vinden...
om te luisteren: hoe kwam één van de eerste Marokkanen in NL tot geloof in Jezus Christus?




de afgelopen week heb ik veel geluisterd naar de nieuwe CD van sela
vooral dit nummer
"al wat ik ben - dank ik aan Hem"

prachtig!



2 opmerkingen:

  1. Mooi! Maar je bent er nog eentje vergeten: Vrienden om mee te kamperen op New Wine ;)
    Dank je wel en ik wens jou hetzelfde toe! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat grappig dat je dat zegt. want ik had het vanmiddag wel bedacht; maar ben het vergeten erbij te zetten. echt! haha!

      Verwijderen