dinsdag 1 oktober 2013

9 jaar!


vandaag is onze oudste dochter christi 9 jaar!
hieperdepiep!



ze zit net op pianoles
en speelde even
'lang zal ze leven'
voor zichzelf ;-)


we zijn zo blij dat zij er is!
we vieren haar leven vandaag!

onze dochter die zo lief is,
zo slim en verstandig;
die zo van humor houdt
en van mensen om iets gezelligs mee te doen;
zo zorgzaam met haar kleine zusje
en zo trouw in haar gebeden

het is gewoon de allerleukste oudste dochter
die ik me kan voorstellen
en ik vind het een voorrecht om haar moeder te zijn!


natuurlijk horen er ook kado's bij een verjaardag!

ze hoopte al heel lang op een wii
eerst vond ik het maar niks...
(wij zijn niet zo van electronisch speelgoed)
maar een wii leek ons toch wel gezellig:
je doet het met elkaar

na enig speuren kon ik er zelfs eentje
van een twittervriendin overnemen
dankjewel marjon!!!

christi was er helemaal blij mee
en zelfs nog een beetje verrast ;-)


ze kreeg er sloffen bij (ook een grote wens)
en wat topmodel boekjes van de rommelmarkt
en daar was ze helemaal blij mee!

mooie 'nieuwe' jurk aan
en met de traktaties naar school!


ze kiest altijd zelf haar traktaties
en meestal om zelf te maken

dit jaar heel beslist: ik wil pindarotsjes
dus die maakte ze gister
op papadag, met papa
geweldig toch?!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten