vrijdag 11 oktober 2013

weekend wensen 4


voor dit weekend
een wens
voor jou
die ik niet zelf bedacht
of uitgeschreven heb

maar eentje
die al even meegaat...




en natuurlijk de tips voor dit weekend:


  • om naar te kijken: deze prachtige fotoserie van een jongetje met spierziekte. hij kan alleen zijn handen nog bewegen, maar heeft de fotograaf er iets prachtigs van gemaakt! 
  • om te lezen: vorig weekend las ik het boek "smaragd" van kerry drewery. een zgn young adult roman van uitgeverij kok. leest heerlijk snel ;-) en zette me zeker aan het denken. het boek gaat over de irakese lina en haar moeder die gevangen is genomen tijdens het regime van saddam. wat gebeurt er als de amerikanen binnenvallen? ik vond het een mooi boek, en ben erg benieuwd naar haar andere boeken.
  • om te eten: appeltosti! nooit gemaakt, maar in deze tijd dat de appels er weer zijn (!) en goedkoop zijn (!) en zo lekker (!) natuurlijk wel leuk om een keer te proberen... 
  • om te maken: een tijdje geleden kocht ik een porseleinstift. niet erg duur, wel érg leuk om kadootjes mee te maken. misschien herinner je je de kop en schotels nog. op pinterest vond ik nog veel meer leuke ideeën om met porseleinstift te doen. zoals deze mok of deze. of wat dacht je van de theepot? leuk creatief idee voor je speelkwartiertje dit weekend! 
  • om te luisteren: prachtig lied van john rutter 'for the beauty of the earth'
  • om op te hangen: omdat je nooit genoeg mooie quotes van c.s. lewis kunt hebben ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten