zaterdag 12 oktober 2013

speelkwartiertje wordt kussenhoes

deze vrijdag heb ik het eindelijk eens gedaan
een speelkwartiertje

bedacht door mijn twittervriendin jacobine

neem op vrijdag eens een kwartiertje voor jezelf
speel in de schepping die God geeft


bij de kringloop vond ik een romantisch
en ultiem nostalgisch borduurwerk
(hoe noem je zoiets?)

ik zag een kussenhoes voor me
in de stijl van alle goede herinneringen aan het huis van opa en oma

zo'n kwartiertje wordt dan wel een uurtje...

stofje erbij zoeken
naaimachine optuigen
werkbeschrijving van sewnatural volgen
en ja hoor: spoel is leeg...


uiteindelijk lag daar een fijne kussenhoes!





nu nog eentje van de panda
die ik een dag later
toch ook maar meenam van de kringloop ;-)


volgende week vrijdag?

wat doen jullie in je speelkwartiertje in het weekend? 

3 opmerkingen:

  1. Ik ben nog een stukje verder aan het haken aan de granny square sjaal voor één van mijn tweelingdochters...............

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik neem zoveel kwartiertjes. Meestal schrijf ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn opa maakte zulke kussenhoezen. Ik wordt heel blij van je foto's.

    BeantwoordenVerwijderen