vrijdag 19 juni 2015

weekendwensen 36

oei wat is het opeens weer koud
deze week

jassen aan
en sjaals om
en zelfs 's nachts weer een kruik in bed ;-)

toch begint de tuin te leven:
en dat is zo heerlijk aan een nieuwe tuin

toen we hier kwamen wonen
vond ik het maar een saaie bedoening


alleen maar een saaie struikjes
ik maakte me al op voor enorme veranderingen

ach...
we plantten een appelboom
naar goed Luthers gebruik ;-)

en vooruit
een perenboom ernaast

een kruidentuin natuurlijk
en wat groente van de AH
en uit onze eigen zakjes groentenzaadjes :
broccoli, bieten, wortel,
de rabarber uit onze oude tuin








en toen...

bleken opeens de mooiste bloemen op te komen
paarse akeleien!
roze geranium!
steenrode anjers!
lichtroze rozen!
witte sneeuwballen!




eigenlijk best leuk, deze tuin :-))

voor dit weekend wens ik je toe
dat een plek in je leven
die saai leek
toch tot bloei komt
vanuit de verborgenheid 

een saai stuk
kan prachtige bloemen herbergen
als je het even de tijd geeft
en niet direct oordeelt 

* * *

om te lezen: de 5 slechtste plekken om een jurk te kopen
om te kopen: deze overheerlijke ijsjes van AH (ik weet het, ijs kopen is zooo milieu-onvriendelijk, maar deze zijn zooo lekker)
om te bekijken: deze prachtige detailfoto
om te huilen: de vreselijke ervaring om je kind te moeten begraven
om te fotograferen: je kinderen in papa's kleren - is dat niet supergrappig voor vaderdag?
om te bakken: chocoladetaart met bietjes (ik maakte een ander recept van chocotaart met biet vorig weekend en dat was fantastisch, werkelijk!)


en als afsluiting één van de lievelingsliederen van de kinderen:
Prijs Adonai!












1 opmerking:

  1. Dank voor het delen! Het is echt waar, iets wat saai lijkt, kan enorm verassend zijn.

    BeantwoordenVerwijderen