maandag 1 juni 2015

din's, haren en mediteren


mijn dochter en ik hebben allebei een behoorlijke bos
haar
waar we eigenlijk best trots op zijn!

natuurlijk is haren kammen niet leuk
en klitten zijn zelfs vreselijk

maar een watervalvlecht uitproberen is wel weer erg leuk
en zoveel makkelijker dan die vissegraatvlecht van vorig jaar ;-)

en toch...
gaan ze eraf, die lange haren!

we gaan samen ons haar doneren

aan stichting haarwensen

dat gaan we doen op de jentedag
op 20 juni in ede



eigenlijk lijkt het mij zo leuk
als er nog een paar bloglezers met dochter zijn
die dit komen doen!

het lijkt me zo gaaf als er nog meer moeders & dochters zijn
die samen dit avontuur aandurven

dus hierbij de vraag: kom je ook?


natuurlijk is er nog veel meer te doen
(zie de foto's van vorig jaar ;-)

zo gaat onze achtjarige natuurlijk naar de workshop over dino's
en de proefjes

en onze vierjarige gaat naar kliederkerk
en nagels lakken



zelf hoop ik ook wat workshops mee te kunnen maken...
over mediteren, social media, muziek op schoot... 

maar ik hoop vooral heel wat bloglezers te kunnen ontmoeten
want hier meelezen is leuk,
maar ik weet uit ervaring,
dat elkaar ontmoeten op zo'n leuke dag
nog zoveel male leuker is!

dus: wie ga ik ontmoeten??
je kunt HIER reserveren



1 opmerking:

  1. Leuk. Mijn dochter spaart er al twee jaar voor. Haar haar gaat er bijna af. Niet op de Jente-dag maar gewoon bij de kapper. En die geeft haar als beloning een gratis kapsel daarna.

    BeantwoordenVerwijderen