dinsdag 27 mei 2014

gratis! wasbare luiers



de afgelopen jaren
heb ik ze geregeld gebruikt:
katoenen luiers

ik heb er weleens wat tweedehands gekocht
en heel veel zelf genaaid

maar nu hebben mijn kinderen ze niet meer nodig...

en ik dacht: misschien wil iemand anders ze wel gebruiken!

dus bij dezen: 3 dozen wasbare luiers
maat S, M, en L
en nog een paar stapels wasbare inleggers

het ziet er misschien niet heel fantastisch uit
maar zeker wel praktisch
(als je even goede overbroekjes koopt
en papieren inlegvellen gebruikt)
duurzaam natuurlijk!!
en vele malen goedkoper dan weggooiluiers!

gratis op te halen in franeker
of voor verzendkosten

kom maar op!

spelregels: 
mail me op jannekeniemeijer[at]hotmail.com
schrijf in je mail voor wie de luiers zijn
en welke maat je wilt hebben
woensdagavond loot ik dan wie de luiers krijgt! 






6 opmerkingen:

  1. Ooooooh heeel graag!!! Ik wil ze ook wel "delen" hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mail me even op jannekeniemeijer[at]hotmail.com welke maat je wilt hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh, nu ik zwanger ben van nr 3 zou dit heeel goed uitkomen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @annelies: mail me even op bovenstaand adres om welke maat je graag wilt hebben!

      Verwijderen
  4. Voor moeders in de overstroomde stad Doboj in Bosnië wil ik ze graag meenemen .....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Beste Dirk; ik heb nog geen mensen die maat L willen hebben. wil jij die meenemen naar Bosnië? Worden ze daar gebruikt? Met plastic overbroekjes? Kun je me anders even mailen om iets af te spreken? jannekeniemeijer[at]hotmail.com

      Verwijderen