donderdag 8 mei 2014

moederdag - tijdschriften!



"wat wil je eigenlijk hebben voor moederdag?"

natuurlijk zijn er altijd genoeg leuke dingen om te krijgen
mooie bloemen voor op de tuintafel
lekkere douche gel
een fijn tijdschrift
ik ben wel te verwennen
eerlijk gezegd ;-)

bovendien een stapel zelfgemaakte kadootjes
van de kinderen
heerlijk ontbijt op bed
en een fijne lente-taart bij de koffie

heerlijk toch?!

een tijdschrift vind ik een heerlijk kado
dat koop ik eigenlijk nooit voor mezelf
(ik leen ze uit de bibliotheek
maar zijn ze dus wat vertraagd)

dus voor moederdag vind ik een tijdschrift
een prima actie!

nu kreeg ik de laatste weken 2 erg leuke tijdschriften
dus: ik tip jullie maar even ;-)
voor jezelf
of je moeder
of...



allereerst het zomertijdschrift van sestra
zo leuk!
beetje flow-achtig

mét, jawel,
een artikel uit de jolige wereld!
over het zelf maken van schoonmaakmiddelen
en verzorgingsproducten







maar ook met picknicktips
meer geestelijke artikelen
veel leuke foto's
en zelfmaakideeën


doordenkers
en doe-dingen

helemaal leuk dus!


verder kreeg ik vorige week het nieuwe tijdschrift vlam
is een eenmalig tijdschrift
rond vrouwen en ontwikkeling

want je denkt er vast weleens over na:
wat je nog zou willen ondernemen in het leven...

nu al,
of over een paar jaar

hoe je je werk kunt doen
of: beter kunt doen

hoe je je talenten kunt gebruiken


maar ook gewoon wat je aan moet doen
in jouw specifieke baan


over ál die dingen gaat vlam!
ik vond het een uitdagend tijdschrift
uitdagend, op de positieve manier

niet blijven staan bij hoe het nu is,
maar verder denken
en durven doorpakken


behulpzaam
en enthousiasmerend


(ik heb er gelijk 2 voor mijn vriendinnen gekocht ;-)

en tja.
natuurlijk
mag je ook
gewoon
eet ze 
vragen
voor moederdag
;-)







1 opmerking:

  1. Hier doen we niet echt aan moederdag (op de zelfgemaakte cadeautjes van de kinderen na, natuurlijk) Ik gaf mezelf wel Zomer cadeau :) Ik wacht alleen nog steeds op levering ;)
    Geniet van je moederdag zondag, maar bovenal van de kinderen die je moeder maakten!

    BeantwoordenVerwijderen